k*k

Hm... allt jag skrev försvann!!?

Ja som jag försökte skriva så hade ju jag slut på vatten som alla andra igår, och fick inte reda på det förns pappa ringde och frågade om jag hade vatten.. ne de hade jag ju inte och tyckte inte att jag behövde något...men pappa då! då frågade han om inte Stella behövde vatten till sin ersättning...haha hade ju inte jag tänkt på..så pappa kom upp med 3 liter vatten till oss :D vilken tur vi hade! Ja och Stella jag har gett henne mera mat men hon sover som .... ja illa ändå..så jag e sjukt trött!!!!

Uch minus e de också! dagen kan ju inte bli sämre iaf! jag som hade tänkt att gå till Tempo och hämta ut mitt hemliga paket... (robban läs inte..hahah)
Men jag tänker inte gå dit när det är mindre än -15 ute.. så vi får väl se till eftermiddagen..jag måste ju iaf handla lite...mamma kommer och sover här inatt eftersom Willy ska till tandis imorgon så behöver inte jag ta med Stella dit..men iaf handla lär jag göra om vi ska kunna äta något gott :D

Åh jag rensade ur Robbans garderob igår.. så fint det blev och jag fick en till hylla att lägga kläder på :p och så har jag lagt ner alla stellas 50/56 kläder i källaren...ingen som vet nån som vill ha små tjejkläder?! och ska ju även bära ner Robbans hehe som jag tog bort igår :)

Jahapp nehepp...nu ska jag läsa igenom alla andra bloggar innan jag ska med Willy till Maggan.. :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej,är det ok med dig om jag länkar till din blogg från min?

alltså lägger med din adress under "Länkar"?



Måste fråga innan så det är ok..

2011-02-23 @ 11:01:58
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback