Kalasdag!

Ja då har man vart i busborgen då..vilket paradis för Willy :)
Men allt började ju med fika för anton som alla firade, alla satt tyst och tittade utom Willy..hahaha han babblade på om allt möjligt, det va drakar lejon noshörningar och elefanter i hans skog?! haha och alla fick ju korv m bröd..så när alla blivit serverade och fått det dom ville så va de ingen som gjorde nått...så Willy ;"får jag ta en tugga" haha min sötnos :D Sen bar det av ner på lekplatsen..och han bara försvinner in i något klätter torn eller borg..och jag ser inte skymten av han på säker 15 minuter...alla andra barnen kom ju fram lite då och då för att hålla koll på vart föräldrarna var men inte Willy, det fanns ju för mycke skoj så jag var ju tvungen att verkligen leta några gånger...men vi lär ju ta en heldag där borta så Willy får utforska allt!! :D

Drömmar e inte att leka med hihi,.. natten till igår drömde jag att jag födde mitt 3:e barn, och de tog 5 minuter *asg* okej att jag haft snabba fl men 5min lite överdrivet kanske...och jag vet att jag aldrig kommer föda ett barn igen, nu e det nog ;)

om jag skulle smyga in i drömmarnas värld igen då.....*gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback