hunnit med massvis :D

Idag vart jag väckt av ett sms..! Det var Linda som ville gå ner på stan för att handla en mössa, så det lät ju toppen så vi hakade på hur skönt som hellst!! Men jag hade ju bestämt mig för att inte handla :/ Stella hade ju såå sjukt mycket kläder.. :D Men så gick vi ner på H&M och alla spindelmannensaker... så jag shoppade ju järnet där ner hahaha... till Willy ;) Hittade en väst till i vår och en tunn mössa och strumpor, och lite boxerkallingar nu när han verkar vilja vara blöjfri! :D Jag hade gärna visat bilder men jag hittade inte kläderna på hemsidan.. men västen tänker jag inte visa förrän det e dax att använda den..hihi

Tvätten ligger i som vanligt och så har jag gjort storrengöring i badrummet, nu när Willy också kissar så blir det nog att göra rent ofta :/ runt toan!! men hellre det än blöjor :D

Så nu ska vi äta sen blir det hem till Sally och Adrian för lite bus <3 sen lär jag hem och ladda tänkte ta broarna runt imorgon fm...!! någon som e sugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback