helt okej dag idag :)

Idag mår jag bättre igen, även fast Willy har haft en sån där dryg dag.. som alltid när han e trött han vaknade ju typ 03.30 och sov bara en liten stund och vankade sen 05.30 för att stiga upp!! och sova middag e ju inte att tala om ;)

Men idag e ju barnens mormor här!! och här hemma får inte vila, det vill jag lova hahaha, så fort hon lämnar Willy så hör man någonstans mormor...momor...momor...MOMOR!! haha sen har även Robbans kusin Sofie och han Moster med familjer hit...Trevligt!

ÅÅ hummer så gott det var och massa ost och räkor...och nu e jag såå mätt med en liten påse godis hade ju inte vart helt fel...
HA imorgon e det kalas för Willys polare Anton som idag fyller 4år GRATTIS så vi ska på kalas i busborgen, vi har ju aldrig vart där så det ska bli sjukt kul att se de där stället...inte lika skoj när vi ska hem bara ..kommer nog få slita willy hem...men då kanske han sover skönt imorgon kväll..idag verkar han ha sjuka drömmar, han bara ligger och skriker och sparkar det är ju så sjukt jobbigt när man inte kan göra något :(

Nehepp idag vet jag ju att det är en deltävling i melodifestivalen så blir nog att ta en kik på den!! ;D



haha älskar Tweety <3 såå söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback