DOP stress!

Vi satt igår och pratade om när vi skulle ha vårat dop..Jag tycker dop e fina även om jag inte e troende.. men iaf så ringde jag idag för det är en speciell präst vi vill ha så fanns det typ ingen tid alls om vi inte ville ha i sommar.. så shit det var ju i mars... så nu har jag panik över att få ut mina inbjudningar så fort det bara går! Men en sak har jag fixat idag iaf... Stellas gudföräldrar <3 så det känns jätte bra dom vart så glada så.. :)

ÅH en sak som alltid händer mig e när jag shoppas loss på hm eller lindex så får jag alltid en sån där % lapp i lådan någon dag efter!! som idag kom ju en 20% på hm jag som handlade för 700 där i måndags! *grr*

Ja ne nu måste jag fortsätta med skrivadet på inbjudningarna, men lite bilder kan jag bjuda på idag.. :D




Kommentarer
Postat av: Linda

vad kul att de blev så glada=)



de är för söta barnen=)

kram Linda

2011-02-11 @ 08:56:32
Postat av: Mormor

Dom är för söta mina älskade barnbarn, oh vad Willy och jag ska busa på lördag, för då kommer mormor med hummer mums

2011-02-11 @ 10:07:48
Postat av: Sandra

Vad söta dom är :) & vad tuff Willy är i sina kläder jämt. Vart har ni fått tag i Misfits-tröjan?

2011-02-15 @ 09:14:04
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Teomelisa

Really enjoy your website. Thank You.

2011-05-17 @ 08:30:12
URL: http://teomelisa.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback