2månader lilla hjärtat

Tiden går ju så sjukt fort! nu idag är Stella redan 2 månader..

ja idag har jag tagit en låångpromenad med Linda och fabian, jätte mysig vända även om det var halkigt så gick vi iaf i nästan 1½ timme!! Vi han ju diskutera mycke under den tiden, förlossningar, ammning, sysslor ja allt :) och vilken press och stress ammning ger till oss nyförlösta speciellt om man är förstfödeska! Uch.

Ha va glad jag är det går ju jättebra för Willy att vara utan blöja...riktigt härligt att han kommit på att det kanske inte är så skönt med blöja ändå ;)

Ja ne om man skulle hitta på nått att fixa med, tvätta lite mer lakan kanske byta i sängen också iaf i Willys :)
Jag har ju köpt såå sjukt underbara underlakan på hemtex så jag måste ju byta så jag får sova lite på dom :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha tack för den du :P

Men jag har fått höra att det kommer hålla i sig.

Tills dom blir vuxna och kommer ur tånåren :P

Weehoo!!

Äh, dom positiva stunderna väger upp! :D

Skitungar!!

2011-02-03 @ 17:51:10
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback