110218

Jaa vad har hänt idag då..? Hmm joo jag fick sova sova sova...robban tog båda passen och så jag låg i sängen ända till 10 nästan tror jag :p skönt! Och Stella stackarn som har var grinig tidigare i veckan, hon ville ju bara ha mera mat...efter vi ökade på mängden mat nu igår så har hon ju vart jätte nöjd! lill skrutt <3



Åå imorgon får jag lite utlopp för mitt shopping bejär jag känner just nu! :p Jag och mammsen ska nämligen ner på stan och inhandla lite...sen om det blir nödvändiga saker eller inte det återstår att se...jag har iaf några saker som ska fixas! Och Willy behöver ju som sagt lite "snygga" mjukis! Ja så MÅSTE jag in på apoteket och kolla efter någon effektiv smörja till Willy, stackarn e ju jätte torr så han kliar ju sönder sig totalt!

Nehe nu börjar snart criminal minds som måste ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback