Elins dag idag... Var ut med rosor och lju...

Elins dag idag... Var ut med rosor och ljus imorse och ikväll ska alla som vill samlas ute vid Storsjön och tända 26 st rislyktor... Hoppas allt går bra bara kommer ju bli så fint!! Men tycker att det är en tung dag även om det kanske inte borde vara det, eller jag vet inte.... Jobbig är det iaf.... Skulle försöka att berätta för willy en dag nu i veckan, vi kikade på bröderna lejonhjärta så jag tyckte att han kanske skulle förstå lite eftersom skorpan e sjuk och sen kommer till nagijala.... Men han lyssnade inte alls och jag vart bara ledsen... Så får försöka någon annan gång, frågan e ju bara hur??! Hur ska jag kunna berätta?? Hm...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tänkte på Elin imorse, men tänkte att hon får nog en god fin tårta idag, någonstans, ha en bra dag Elin var du nu befinner dig.

2011-08-26 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback