Påsken

Oj lite fattigt på bloggandet.. oops :D men kanske ingen som saknat det ändå ;)
Det har vart mycket nu i helgen dels så ville vi mysa med barnen nu när båda e friska äntligen och att vi inte hade mycket inplanerat...så mys har vi haft ♥ Så igår åt vi påsklunch med pappa här hemma hos oss, sen så vart det grillad oxfilé hos pappa sen på kvällen super! så vi va kvar lite sent för Willy somnade på soffan efter maten så han fick sova kvar :) och stella stumpan fick sova i vagnen och det gick ju super.. så det vart lite veranda mys eftersom pappa har glasat in den så det var ju varmt jätte länge!!

Så har jag kört mycket bil nu i helgen, och jag tycker iaf att det går framåt..lite lär jag mig varje gång..hehe
Jaa så idag håller vi på att bygga ihop Willy och Stellas nya lek/gungställning!!

Lite kort från helgen :p




Ställning under uppbyggnad :p


Robban säger att det e han och jag..haha

Kommentarer
Postat av: Petra

Hihi vilka söta grodor :P

Precis som er!!



sv; Jodå det finns att ta av. Så som jag vräker i mig mat :P

2011-04-25 @ 18:31:46
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback