Oj vilken dag!

Oj det har minst sagt vart en händelserik dag idag:)
Allt började med tandläkarbesök som jag var sjukt nervös över eftersom jag dels skulle till Malmgatan iställer för i skogsbo och så allmänt för att få behöva gå dit...
Men  Hon som jag hade var verkligen toppen och så tog hon bort mitt tandsmycket också utan att ta extra betalt! :)Och det bästa av allt så får man ju något bidrag från FK så det slutade med att allt blev GRATIS! Great!

Sen så drog jag och barnen till Lina och Ludde, alltid lika trevligt att träffa dom och Willy var ju iaf lugn första ½timmen... innan han vart varm i kläderna...hahaha

Ja och slutligen så var vi ju på "tant Tina" 50års kalas, väldigt trevligt och god mat och och eftersom hon har ställt upp så mycket på våra barn så fick hon en liten extra present av dom...och Tina e ju då fotvårdare så jag hade gjort ett kollage av barnens fossingar :)

några av korten...




Hehe imorgon kommer det nog ett och annat kort från festen också..



Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket :).

Vilket passande kollage till Tina =).

2011-04-30 @ 10:01:07
URL: http://familjenstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback