Nu jvlar e det dax!

Jaha på jobbet igen,.. även o jag vill jobba så vet jag inte längre om jag klarar av det...känns för jobbigt att vara ifrån barnen tror jag..fick mig ju en rejäl tankeställare där förra veckan när hon vart sjuk.. *suck*
Men vet inte riktigt hur jag ska göra..

Men har idag bestämt mig att det verkligen e dax att ta tag i min *suck* vikt så imorgon då jvlar! Då blir det "svält" och långa raska promenader och jag tänker inte ge mig innan jag har nått min målvikt!! även om det säkert e flera år till jag kommit dit :(  Så idag har jag inte vägt mig men iaf mätt mage och lår.. armarna va ju lite svårt att mäta själv hahaha...



Uch är ju äckligt sjukt nervös inför mitt kommande körkort.. :( kan jag verkligen lära mig så mycket på 2(!!?)veckor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback