helt nedbruten...

Uch vet inte vart jag ska börja idag.. den här veckan har knäckt mig helt tror jag känner mig helt jävla nere i botten just nu...tur att man iaf har en familj att förlita sig på och två barn som gör att man känner sig behövd!
Saknar att jag inte längre har någon "bästis" som man kan ringa när allt e skit eller bara har tråkigt.. jag har alltid haft många vänner och även många väldigt nära vänner...men vart e dom? varför har man tappat kontakten men typ alla...vad har jag gjort? jo träffat en man och skaffat barn??! Ska det vara ett skäl till att ens vänner försvinner...ne ja jag vet inte.. ensam så in i helvete känner jag mig iaf..

Jag kan ju berätta om min värsta natt någonsin, värre än igår natt alltså!! allt började när Stella vaknade vid 20.00.. jag gav henne mat tog temp och ingen feber.. så jag la henne tillbaka i sängen så hon kunde somna om.. men icke! Hon skrek konstant till runt 23.00 och jag lovar när jag säger att jag prövade allt för att hon skulle lugna ner sig och ev somna om.. men typ  23 somna hon, Willy vaknar.. så jag pysslar om han så han tillslut somnar,.. Stella vaknar 23.30 jag prövar att ge henne mat, funkar inte men hon omnade iaf om lite snabbare den gången..Jag sover en stund.. så vknar Willy.. ja och så fortsätter det!! kul.


mysig låt...

Kommentarer
Postat av: Petra

bamsekram



Behöver du någon att prata med så är mina öron alltid öppna :D <3

2011-04-15 @ 00:18:17
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag finns alltid här vännen min! sista veckan har varit kaos i min lilla bubbla som jag lever i just nu, men du får alltid ringa mig när du vill ändå. Jag tänker inte så klart just nu bara. Men ringer dig i helgen så vi får prata av oss lite :)

2011-04-15 @ 07:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback