Härliga fredag

Åh va skönt det är att jobba!! Och självklart så saknade jag ju mina barn, men det e nog bara lite nyttigt att få sakna lite ibland!

Haha.. skoj,.. eller inte? Willy tog sig på en liten utflykt imorse efter att jag åkt till jobbet... han drog på sig skorna och gick över till grannen, han hade nog sett i fönstret att Kia var vaken.. men ändå sjukt läskigt han brukar ju aldrig gå ut och jag som nästan aldrig låser :/ men han hade ju iofs låst upp dörren om han verkligen ville ut :D
Men iaf så gick ju kia hem med han igen...Och allt hände medans Robban sov :) (uch har ju sjuk ångest över att han smet..)

Jaha,.. nu blir det fredagsmys på hög nivå :p Willy sover ju hos morfar idag så jag har lånat 2 filmer på macken...
så det återstår att se om det är nå bra filmer :D (brukar vara värdelös på att hyra film)

Haha kom på en sak,.. jag hade fått en kommentar från Tele2, lustigt.. vilken tur att jag blev nöjd med mitt internet :p
TREVLIG HELG ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback