Febern håller i sig!

Jaaa Willy har haft över 40grader nu flera gånger sen igår.. och även nu.. men nu har han iaf börjat svettas så då brukar den vara på väg bort.. *hoppas* han börjar ju tunna ur.. och jag tycker inte att han har så speciellt mycket att ta av heller.. sist han åt var i lördags och det va två pannkakor...




Ni kan ju självklart få en glimt av min friska älskling också :)




Igår va jag in på Willys och skulle handla Festisar med sugrör (det ända willy dricker just nu) så då tänkte jag slå till på två triss så jag kan vinna och köpa det hus jag vill ha..men hallå där, tjejen i kassan frågar efter leg?!
Jag "Nej tyvärr så har jag inget med mig"
hon i kassan;- nej men då vågar jag inte sälja till dig, vill ju inte göra fel.Det är ju 18 års gräns nu vet du.
Jag "OKEJ! jag e ju bara 26!!!!
hon i kassan;- Ja ne jag vill inte göra fel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback