110428

Ja vad har hänt idag då? ... äch jag kan ju börja med Stella och hennes nätter! Hon äter alltså verkligen var3:e timme nu på natten *suck* tur e väl att hon iaf somnar om direkt efteråt!

Annars så har jag städat och dammsugit tvättat 1 fönstet (hahaha) och så var jag ju till Willys och handlade lite innan jag hämtade Willy hos Maggan..så gick vi hem för att invänta Linda och Anton :D så barnen lekte faktist jätte bra idag..dom brukar alltid vara oense :) Och lilla Stella var nästan bara ledsen när hon kom till Linda..hehe men hon kunde ändå inte låta bli att titta på Linda.. Och så Grillade vi hamburgare...gott!!


nehe ta mig ett mumsigt glas vatten då kanske..

Kommentarer
Postat av: LinaPinaPirat

ses sen!

2011-04-29 @ 08:23:04
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback