110420

*suck* ja Robban och Stella åkte tillbaka till Falun igår kväll eftersom hon inte äter som hon ska så dom har sond matat henne nu några gånger, men nu sista gången så åt hon iaf 85ml helt själv :) och sänkan hade verkligen gått ner nu så nu ser man iaf att det går åt rätt håll!! så det känns iaf skönt,.. men jag längtar verkligen att se henne frisk...

I måndags i falun..


Idag i Falun..

Så idag vart det när på stan med Linda och Fabian så var Hanna och Bob med också så jag fick tänka på lite annat medans willy var hos Maggan en stund...Och detva så gulligt han har ju inte var hos Maggan nu på snart 2v så då kom Albin fram till Willy och sa att han hade saknat honom..

Men nere på stan så "tröstshoppade" jag lite..




Kommentarer
Postat av: Mamma

Men usch vad hon ser ynklig ut mormors stora sessa. Vilka fina kläder hon har fått, men vad ser jag ingenting med Barbatryck, men Stella har väl kanske tröttnat. Kramisar på er alla.

2011-04-20 @ 15:47:49
Postat av: din sambo

nä fan nu måste jag nog frysa kontot för dig gumman,dragspelet e i fullfart verkar det som. puss puss puss

2011-04-20 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback