110415

Idag mår iaf jag lite bättre efter att jag fått sova lite :D
Så idag på fm har jag vart till mvc och petat in kopparspiralen...så nu har jag ont i magen men snart e det bra :) så då behöver vi inte tänka på sånt mera.. hehehe

Barnen mår sådär, Willy e hängig och hostan e ju kvar men inte så oväntat, den hänger ju alltid kvar lite extra pga han astma..och Stella sötnosen e inte alls bra.. men hoppas hon frisknat till snarast!!

Men nu ska jag och pappsen iväg till hedemora och kolla om det finns någon fin bältesstol till Willy så ska han få börja åka framåt..hihi skoj :) stoora killen!


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Nej stackarna!Hoppas det blir bra snart, det måste vara väldigt jobbigt med två små som är förkylda!

Kram

2011-04-15 @ 19:48:06
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback