110410

Nee inte haft någon lust alls att skriva ner något.. :(
Men med eller utan blogg så rullar ju livet på ändå, och jag har väl inte haft den mest givande helg.. och Willy min lilla älskling e sjuk, och när han väl blir sjuk då e han dålig... han har ju nu haft över 40grader både igår och idag så idag har jag bara fått i han en halv festis... så jag har tryckt i han lite vätskeersättning....men han öppnar ju knappt munnenoavsett vad jag kommer med och tro mig när jag säger att jag prövat allt idag! så inte ens glass eller godis funkade!! ;(

*suck* och jag känner mig ite direkt i toppfprm psykiskt just nu... men det kan jag kanske eventuellt ta upp någon annan gång om jag sitter här då de bubblar i huvet på mig...


Men iaf har jag städat lite idag.. känner att jag lär väl få fint när jag i helgen insett att jag kommer missa det perfekta huset för mig och min famlij då det nu ligger på hemnet och vi har ju defenitivt inte råd! Så jag lär ju försöka med de här... och jag vart ju totalsågad angående mitt projekt - taklyftet...

Äh snart e det påsk! så jag måste ju visa Willys påsk pynt han gjort hos dagmamman :D


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Stackars Willy som är så dålig, hoppas han kryar på sig snart! Men vilket fint påskpynt han gjort! Bor en konstnär där inne. :=)



Blev ju lite nyfiken på huset du spanat in! Kanske ev kan gissa, men berätta!!!!



Kram Cajsa

2011-04-11 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback