110403

Stella 4 månader idag!! sötaste lilla gumman :) Robban fick henne att skratta högt idag, så härligt att höra.. hon ler ju jämt och ser lycklig ut men inget ljud lixom.. så det kom idag mmm ljuvligt!
Sen började vi med smakportioner igår.. hur kul som hellst juh! Så igår fick hon morotspuré hon tyckte det va toppengott! gud så hon åt.. hahaha... Men idag fick hon banangröt, tror inte hon tyckte det var lika gott men det gick då i :)

Sen så har vi idag vart i Busborgen men Linda,Tomas och Anton.. så Willy och Anton sprang runt i 3½ timme konstant! och svetten bara skvätte om dom små gullungarna :D
Sen när vi kom hem så drog vi ju till pappa direkt, och så ringde min faster och frågade vad vi gjorde för hon hade en sak sa hon...okej, tänkte att det e ju självklart till barnen.. så hon (med familj) kikade förbi och ger MIG en påse och i där ligger en onepiece som hon sytt.. hur fin som hellt i fleece svart och vit randig med röda muddar.. så jag har den på mig och kommer inte ta av mig den förren jag verkligen måste.. love it!!!
kanske kan lägga upp en bild på den nångång..hehe

hmm...funderar om det hänt nått annat skoj....
ne kommer inte på nå...

hoppas ni haft en bra helg :p
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: LinaPinaPiratVagina

bildbild bild bild!

2011-04-03 @ 20:43:54
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback