Sjuklingar!

Vart ska jag börja... Hmm... Fyllde ju år i söndag, wihoo? (Eller inte) men iaf så fick jag min efterlängtade symaskin :) av robban, så jag lovade han nu att jag ska sy hans kläder hahaha!!och en superfin barbapapa bok av mamma! Sen pengar, tack tack ni söta :) vet bara inte vad jag ska köpa för roligt!!

Sen var det måndagen... Oh kollade skatten wihoo! Lyckoskutt!! Sen fick ju Mickan och Robban deras efterlängtade 3:a lilla (eller stora rättare sagt) Astrid! Sötnos! Jag har redan köpt en jättemysig grej :) :) e såå glad för deras skull!! <3

Och idag då... Alla e mer eller mindre sjuka, utom Stella henne e det full rulle på som vanligt! Så nu e grinden till köket klar så vi slipper se Stella på köksbordet varje gång man blinkat!!

Kan man bli annat än shoppingsugen när alla färger kommer in i affärerna?
Se va jag hittat.... (skulle vilja ha kanske man säger) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback