Mysig söndag!

Ja idag fick jag ju sova länge om jag ville som varje söndag..hehe.. men längre än till 9 kan jag inte ligga längre :) men jag var ju tvungen att gå upp då iaf eftersom vi (jag å stella) skulle våldgästa Lina och Ludde och carl...så vi åkte dit vid 10 tiden och va kvar ända till halv 3.. men tiden gick så sjukt fort..älskar att prata med Lina hon är en av få som jag nästan skulle kunna säga vad som hellst till..:) hon liksom genomskådar en på ett bra sätt! tack för pratstunden idag behövde den! sen åkte vi ju självklart till pappsen och åt vår söndagsmiddag...idag vart det korvlåda ala marlene :) hehe det var riktigt gott faktiskt!

Ja uch imorgon måndagska väl inte klaga, har vänner just nu som har det mycket värre och jag tänker på er ska ni veta.. men jag känner lite olust inför den här veckan när Robban åker, vet inte varför men det är även första gången jag känner så har...men det släpper nog :) kanske e den dystra musiken jag lyssnar på för tillfället :) hehe

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Guuud vilka gulliga ord!

Det är ju jag som ska tacka för att ni kom

Hit!!!

Jättemysigt ju!

Ha en bra Måndag nu!!

2011-03-14 @ 14:30:26
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback