Äntligen Torsdag!

Jaa idag kommer mannen hem! Skönt, :)

Och idag ska Willy vara på "öppna" så han blir nog där tills Robban kommer och hämtar han, jag har sjuk "mensverk" om det även heter så när man har ägglossning? Ont gör det iaf! Stackars Stella börjar bli snorig också.. hoppas det är övergående :)

åå idag ska jag hämta ut mina paket som ligger på tempo, det ens från Lekmer, men en musikmobil (barbapapa..oväntat) och ett spjälskydd dom hade rea på Micki´s.. och så har jag ett paket från tele2 med vårt nya och förhoppningsvis snabbare internet..hihi skojsigt

Hm! Imorgon ska jag jobba!! Yeeyh va skojigt! Så kom till macken och shoppa loss hahaha, jag vill ha mycke folk imorgon juh!!

ånej,.. kom just på att jag å pappa ska köra bil idag...uch.. hoppas alla andra i stan håller sig inne! vill inte ha traffik när jag ska köra..  :p


Kommentarer
Postat av: veronica

va kul med massa paket :)



Ok, ja min grabb är snart 4 månader, får se när han hittar på sina fossingar ;D

2011-03-31 @ 12:37:56
URL: http://sstromberg.se
Postat av: Tele2

Hej Marlene,



Jag hoppas att du blir riktigt nöjd med ditt nya internetabonnemang. Om du har några frågor eller funderingar får du gärna maila mig.



Trevlig helg!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-04-01 @ 15:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback