Haha har kikat på gamla kort!!

Har setat och gått igenom gamla kort på Willy....
här har ni Willy 8 månader



hmm.. undrar hur vi såg Willy eftersom vi inte tyckte han va såå stor.. ;)

Stella 8 månader




Lite skillnad men ändå väldigt lika!!

*suck* imorgon är det tillbaks till verkligheten, Robban börjar jobba igen! MEN endast 2 veckor i Sthlm sen tillbaka till gamla jobbet här hemma.. skönt! även fast jag vant mig med en karl som jobbar borta...men det finns ju för och nackdelar med allt..!

Sen till det roliga.. nu e det inte långt kvar till Cypern, jag längtar som en tooka!! Det ska bli så sjukt skönt.. men även jobbigt att vara ifrån Stella eftersom hon utvecklas ju för varje dag som går nu... hon har ju krypit ett tag nu och ställt sig upp mot allt.. men nu har hon även börjat förflytta sig längs möbler.. så nu går det undan vill jag lova! Vi lär ju skaffa en grind till willys rum eftersom hon stoppar ALLT i munnen... och får hon syn på något hon vill åt så går det fort fram!!

Nej,.. ska nog flytta mig från datorn ett tag :) Men ni får en sista bild från när vi var på kryssning!!


mina hjärtan ♥


Kommentarer
Postat av: elin

men gud vilket fint kort på willy och stella!:)

och tusen tack igen för babyskyddet. det va guld värt! vi får bestämma ett datum sen så får ni komma hit och käka lite!:)

2011-08-07 @ 19:18:27
URL: http://poppelberget.blogg.se/
Postat av: mamma

Men gud vilka gulliga ungar, dom är då för söta, puss på er allihopa

2011-08-08 @ 09:55:47
Postat av: Veronica

Vilka sötisar!! Och va fint Spjälsängsskydd. !! Vart har du köpt de?? :)

2011-08-15 @ 21:53:47
URL: http://Sstromberg.se
Postat av: Sandra

Dom är ju för fina dom där ungarna :D

2011-08-30 @ 19:54:11
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback