-

Shit, kroppen e helt slut... Märks att jag inte jobbat på typ 100år.. A nästan iaf :) men iofs så kanske träningspasset igår gjort sitt också!! :)

Hihi vi har vart ut till Hugo och grattat han idag på "gubbdagen" hela 30år, helt sjuk, speciellt när jag aldrig blir äldre :/
I alla fall så hade dom ju hur mycke gott fikabröd som helst jag hade lätt ätit upp allt... Om ingen hade sett mig! Sen hade ju Emelie städat och vi kommer dit med Willy och Stella (hahaha) lillfröken vet hur man gör när man skitar ner om jag säger så... Hoppas det inte vart så farligt bara!!

Nej nu måste jag in till Stella och kolla om hon vill somna, Willy sover ju hos morfar idag :) så hon e ju ensam på rummet inatt... Och vi ska börja kolla på serien bron så fort Robban kommer hem.. Skickade iväg han för lite storhandling, taskigt jag vet. Men just nu ekar det i kylen så det var ett måste och jag är ju som sagt helt slut i kroppen :)

Trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback