Fin trädgård

Nu när Robban är ute och fixar med det vi kallar farstukvisten :) så blir jag sugen och vill fixa till så vi får en fin trädgård!! Så nästa helg blir det nog att fixa å dona på gården, allt skit ska bort och jag ska nog till handelsträdgården och kolla på amerikanska blåbärsbuskar!!! Satt igår och kolla på leila bakar på landet eller vad det heter å hon var ut på en hel odling av såna buskar och plockade! Och kan ju inte bli bättre än att ha en hel buske blåbär på gården :D eller hur!!!?


Kommentarer
Postat av: elin

ja då vert man vart man ska åka om man vill palla blåbär då!:)

vi måste komma upp och hälsa på er snart. va alldelens för länge sen! och då ska du fåberätta om ditt nya jobb!:)

2012-04-15 @ 20:18:55
URL: http://poppelberget.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Nu har jag planterat två blåbär hos mig! Hoppas de blir goda & många.

2012-04-26 @ 07:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback