Va glad jag blir ;)

Haha va glad jag blir när jag ser att ni verkar vänta på ett inlägg... Kul att se att Jag har några "trogna" läsare..haha

Jag har iaf haft FULLT upp... jag har ju börjat på en intensivskola för körkort i Norberg.. så det e bara det som just nu existeras i huvet på mig! Och det är minst sagt intevsivt!! hahaha
Men vilka mysiga "klasskamrater" jag har Jag har ju faktist riktigt skoj när jag e i skolan nu iaf med Heidi och Fia..skojiga töser!
Och ja det går nog rätt hyfsat iaf och min lärare tror inte att det ska bli några större problem för mig att klara det, så det känns ju skönt att höra :D


Och jag har även haft en långkörning med pappsen idag så jag har kört i hedemora och även parkerat och kört i stora rondeller!!! nervöst med gick rätt bra ändå ;) Vi va i hedemora och kolla på matstol till Stella så den blir spacead men det blir nog bra..Så var jag även in på bolaget och hittade på en Rosé som stod och ropade på mig ;p


Torr, bärig smak med sötma, inslag av vattenmelon, röda vinbär och smultron.

Mööms..

Nehepp ta sig in i duschen kanske då ;)

Kommentarer
Postat av: LinaPina

Gud va gott det lät!

Ge betyg sen!

2011-05-07 @ 16:17:39
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Petra

Var det gott?? ;D

2011-05-08 @ 11:40:46
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Det lät gott det där men jag får vänta med att dricka vin några månader till :)

Vad kul att du trivs med tjejerna i din grupp!

2011-05-10 @ 17:13:09
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback