vad jag har ont i hjärtat..

jag har ju fått en släng av vinterkräksjukan eller nått,.. jag får inte behälla nått inte ens vatten..och står jag upp blir jag alldeles yr i bollen,så jag ansåg att jag inte var kapabel att ta hand om Stella ensam..Willy e ju stor så han klarar ju sig själv....eller ja han säger åt mig när han vill nått och jag behöver inte bära runt på han...men iaf så har jag ju underbara människor runt mig, och en som hade tid att ta hand om stella en stund på dagen....sen frågade hon mig nu på eftermiddagen om Stella skulle sova kvar hos henne så jag fick sova ut och så...och jag gick med på det efter att jag diskuterat det med robban....men jag e helt knäckt...vill ha min bebis här...och stackars Willy undrar varför mamma e så ledsen...men nu ligger vi i sängen och hoppas på att natten går fort och att jag mår bättre imorgon så jag kan ta hand om min lilla sessa <3  saknar dig så det gör ont!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lilla hjärtat då :)



Jag förstår dig Marlene.

Du får tänka att hon har det jätte bra hos snälla människor. det är oftast vi mammor/pappor som mår dåligt.

Tänk så här att du är en bättre mamma med bättre humör kanske när du fått vila ut och få lite energi.



Kram på dig :)

2011-03-03 @ 10:03:57
URL: http://roseofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback