Rackarns :)

Hm! kollade ju skatten idag.. JAA jag får tillbaka och robban så nu e mitt körkort klart! riktigt skönt faktist, en sten borta från maggen :p MEN,.. jag ska ju skatta för nå pengar som vart utbet. till mig förra året, och det pappret har jag ju självklart "städat" bort eftersom vi gjort om köket... så nu vet jag inte hur jag ska kunna få tag på mina uppgifter!!! F*N! Hur ska jag göra,.. jag lär ju iaf försöka med min bankman och se om han kan få fram nått mer än dom på swedbanks kundservice...sen måste jag väl också ringa skatteverket och hur lång kö e det inte där nu dom här dagarna??!! hur som hellst e jag ju glad att jag får tillbaka..hehe! (även om jag inte får shoppa upp dom)

Ja appropå shopping,.. mina paket från H&M och Ellos kom idag, har ju dock inte hämtat ut dom e ju så nervös att jag inte kan ha mina dopkläder.... :/

Ne har inte tid mera nu, halv åtta hos mig börjar ju nu :D
Men ni ska få se tulpanerna jag fick av Linda!


hihi fina va? hade nog aldrig sett såna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback