oj :)

Oops,.. vart visst inget skrivet igår :) hade ju fullt upp hela dagen! Först gick jag å lämnade Willy sen gick jag och Linda med bebisarna till öppna fsk.. sen när jag kom hem och Stella fortfarande sov så vart det ju inte vila direkt.. det fanns ju massa disk och tvätt som skulle fixas :( och när jag väl lägger ler mig i soffan för att sträcka ut ryggen som har vart en pina några dagar så hörs det små ljud från vagnen... haha typiskt!

Men men.. idag då...haha :D jag har ju jobbat idag... hur skönt som hellst även om jag såklart saknade mina barn hela tiden... men super att få tillbringa dagen på jobbet med Ullis, hade ju riktigt skoj även om jag bara inventerade! Men nu ska jag skriva om ett schema så ska nog jag kanske få jobba lite då och då..Toppen!

Nej nu måstejag vila upp mig inför morgondagens smörgårtårtegörande... :) sen ska vi ju duka också så vi slipper det på söndag!

Nu har visst Stella vaknat också!
Hörs hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback