Måndag

Japp Måndag e det ny vecka! Och jag ska klippa mig imorgon!! JAAA va glad jag blir! men vi får se om jag blir halvklippt..haha stella ska med... men jag hoppas ju att hon sover :)
Sen på onsdag ska jag och stella till BVC,.. spännande jag tycker ju att hon blivit såå stor! så det ska bli skoj att se hur mycket hon vuxit :)

Igår hade jag ingen lust att skriva nått.... men mamma var här på fm och hälsade på lite sen var Willy med Kia Och håkan till "pulkabacken" och åkte lite bob ... skönt för han att han fick springa av sig lite, och självklart hade jag och robban kunnat gått ut igår eftersom det var toppen väder, men jag känner mig sliten efter veckan och ville inte...jag orkar inte ta någon promenad idag heller....trisst men sant! Jaja sen åkte vi vidare till pappa för söndagsmiddagen..-plankstek! mums va gott det var!

Jag har tänkt mig att lägga mig supertidigt idag...MEN så kom jag på att " en unge i minuten" börjar på 4an idag och det kan jag bara inte missa!! älskar ju att gott mig i andras förlossningar... :p sjukt men sant,. kanske e för att jag inte haft nå känslor angående mina egna... eller nått!

nej nu måste jag äta frulle!

Kommentarer
Postat av: Madsalicia

Good web with cool info. Thanks.

2011-09-02 @ 10:06:20
URL: http://madsalicia.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback