Måndag igen då

Oj dagen har gått väldigt fort idag, och båda barnen somnade ju innan 18.30.. så vad nu då... har ju skit tråkigt!
och inte kan jag lägga mig tidigt idag heller då det är "en unge i minuten" idag ju :D love it!

Som alla läst kanske så har jag ju fått presentkort på saga of sweden... och e lite sur,.. jag tycker inte att jag har feta fingrar, men ska man beställa en ring som är bred så lär man ju ta till lite på storleken ju,.. så jag e ju inte säker på att jag kan ha ringarna dom säljer jag vill inte ha den på ringfingret utan på långfingret... men e lite sugen på ett armband annars men ska se vad dom säger i mejlet jag skickade :p

Åh vilket väder vi haft idag! jag både älskar och hatar slasket,.. det är ju skönt för det visar ju att snön e på väg bort,.. men hur lätt e det att köra barnvagn i skiten?! Men jag tror det bra väger över det dåliga hehe

Ha jag fyller på fredag juh! yeey... eller inte... men men de e ju ett måste? men jag kom iaf på en bra sak som jag kunde önska mig av Robban... en "riktig" plattång... jag e ju nybörjare på den fronten och köpte mig en sån där liten skit för att kolla bara om det var nått jag skulle fortsätta med, och jag tycker ju att de e lite skoj att göra det så nu ska jag avancera och ta steget till en bra plattis!! hahaha (vet att jag e lite efter)

Nej nu ska jag "ladda" inför barnafödandet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback