Lördag idag :)

JA lördag idag, det har vart en riktigt skön dag faktist men jag skäms lite eftersom jag inte vart ute nått! fy på mig! Men iaf så började ju iofs men mensvärk och migrän, men det gick ju över! :)
Sen kom pappa/morfar upp och hämtade Willy, han hade lite tråkigt så han ville väl bli lite sysselsatt haha.. men dom va ute och lekte lite iaf och badade!
Och Tero va hit på en kopp kaffe med tårtbit :D
Så va jag och stella ensamma en stund och hade lite myspys ♥ Och vi lagade Bryggarstek MUMS tom Willy åt mycket!


Nej nu får kvällen forsätta med lite tvmys med körslaget och chips om nån(robban) orkar gå ut och köpa..hehe

Trevlig kväll nu så får ni sukta lite på min tårtbit som ska avnjutas nu!


Kommentarer
Postat av: veronica

nä precis :) ja men då är dom lite mer självständiga iallafall :)

2011-03-19 @ 19:59:31
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback