Helg!!

Jaa helg yippi... :) ne men skönt e det iaf att ha karl hemma igen efter en jobbvecka! och ännu skönare att se att det börjar bli plusgrader utomhus :) ..ja vad har hänt idag... ja absolut inget ändå känns det som att jaginte haft tid med nått,..inte ens skriva ett inlägg här..haha

Ååå jag vill klippa mig...NU!! ingen som e sugen att klippa i lite hår *asg* känner mig lite vågad....åå snart fyller jag år..hihi längtar efter att få beställa min ring! Roligt roligt, och äta tårta ska jag göra också! mums,.. ja jag vet att det är ett tag kvar.. men man kan ju alltid drömma sig bort lite..

Hoppas det blir fint väder imorgon jag har lovat Willy att gå ut och leka lite i snön.. men han tjatar ju bara om att Kia ska vara med...får se om hon vill/har tid att följa med oss, annars så får han ju nöja sig med mig och kanske sin pappa då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback