gäsp


såhär ser jag ut idag!
Stella har varit ett monster inatt (om man får säga så?) uch inte många timmars sömn inatt... hoppas på en bättring till natten!! Hon åt åt och åter igen åt... och ville inte somna om direkt efter att hon ätit heller.. och jag kan lova att får jag inte sova så blir jag inte människa :( men en liten glädjade sak iaf... eftersom ja då e helt förstörd idag så kommer pppsen upp med pizza!! yey! då kanske Willy lyckas få i sig en bit mat också... han är i en sån vägra äta period just nu och råkar man ge han mat som han inte vill/inte tycker om så får han riktiga kväjningar(?) och man verkligen ser på han hur illa han tycker att maten smakar... så då får man ju lite dåligt samvete när man tjatar att han måste äta så det slutar alltid med att han äter en macka...och det känns ju inte så bra!

Aja så fort barnen somnat ikväll så e det läggdax för mig eller iaf efter halv åtta hos mig :)
så jag säger redan nu NATTINATT!!

Kommentarer
Postat av: sofie

såna piller skulle jag behöva. :)

2011-03-16 @ 21:12:11
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback