åå mitt armband :)


Mm mm mm! love it!

Ja dagen har varit toppen :) och lite släkt har varit här på lite fika, alltid trevligt!
Haha och när dom gått så skulle vi städa på Willys rum eftersom det såg ut som ett bombnedslag!! Så säger den lilla**** ungen att,.. "det är inte jag det är Fanny och Julia" Pöh vad som att det var dom som stökat till..hahaha
han e för rolig den där ungen ♥

Jaha nehe mer då,.. Jo jag gick igenom kameran och såg att det hade vart lite "nackträning" på morgonkulan..


Stella ser sjukt fokuserad ut och nästan lite vindögd..men klart hon e söt ändå..hihi

Nu ska jag nog ta det lite lugnt i soffan innan jag lägger mig om Willy tänkte gå upp halv 5 imorgon också så vill jag ju vara lite utvilad..haha...och Robban e ju och "pular" lite så han kommer väl hem sent antar jag eller det vet jag för dom skulle väl göra så klart det bara gick :)

så God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Synd att inte ringen passade för den var snygg. Men riktigt fint armband!

Grattis på födelsedagen!

Cajsa

2011-03-18 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback