110323

Uch,.. Stella...vad e felet? hon e alltså endast nöjd om jag går runt med henne...hon äter  och spyr! och sover...men bara nöjd små små korta stunder...hon som brukar vara såå glad jämt! så shit va jäva ont i ryggen jag har! ;(

MEN jag har ju haft fin besök idag :D Malin har tillbringat sin dag här med mig.. såå mysigt! Sen kom även Elin förbi och hälsade på lite :D så det va bra att dom kom och underlättade min dag.. Så Malin va en ängel och hämtade mina paket på Tempo, det va ju storm så jag ville inte gå... men men vet inte om kläderna satt som jag ville.. ser ju ut som att jag e höggravid igen..lovar att det e jag inte! haha fast det blir nog nått av dom kläderna iaf... jag lär ju vara klädd annars så kommer jag väl inte in..haha

Jaa tordag imorgon igen, shit va veckorna går undan...Robban kommer hem ♥ mys! men först så ska jag och mammsen handla till smörgåstårtorna som vi ska göra på lördag...mumsigt (hoppas jag)... Jah sen kanske jag ska jobba i helgen med...(inge stressad alls) men jobb kan jag inte tacka nej till..älskar ju att jobba!!! fast inget e ju säkert ännu.. :)

åå min drygaste lilla willy ska få vara på "öppna" hela dagen imorgon eller iaf 9-16 kommer ju bli super tomt här hemma :) men han älskar ju att vara där och han behöver få lite miljöombyte så kanske han e lite lugnare här hemma..hahaha

Uch ne helt slut,.. så god natt och dröm sött :D

Kommentarer
Postat av: LinaPina

Onti rygg idag med?

2011-03-25 @ 16:52:54
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback