Helt slut..

Uch vet f*n inte vad det e för fel på lilla Stella på dagarna? och jag vet inte vad det e för fel på mig (eller jo) men jag klarar inte av sånt skrik jag blir skum.. *suck* skönt att hon somnar snällt iaf :p
Men nu vill jag verkligen att robban kommer hem så jag kan få ensamtid imorgon med lite eller mycke skitsnack hos bästaste Lina och ludde... Har ju lovat att ta med mig något gräddigt.. :D får väl se vad det blir! hehe
skulle nog behöva en hel tårta!! efter den här veckan :/

Varför ska det vara så sjukt svårt att få till någon slags motivation att gå ner x antal kilon,.. det kommer alltid upp nå "ursäkter" som inte borde finnas ju. Hej jag heter Marlene och har visst noll karaktär :(
Finns ju även annat jag skulle slutat med i söndags men icke...gick visst inte det heller...*suck* tungt nu

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Tack snälla du:) magen växer & växer!

Har också en del kilon att gå ner sen efter bebisen föds!



Ha det så mysigt med din kompis i morgon. Skönt med egentid!Kram

2011-06-22 @ 23:13:57
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback